tirsdag den 8. juni 2010

Velkommen på blogspot. Tak skal du ha'

5-4-3-2-1...BUM!!!
Så ser endnu en blog dagens lys.
Hvad adskiller så denne blog fra andre blogs tænker du? (måske)
ja.... hmm... blog-amok... bum bum.. Det kan jeg sgu ikke lige svare på, men jeg lover dig, at denne blog vil forbedre din livskvalitet med 12-14% i løbet af en årrække på lang tid.

Ej spøg til side.. Denne blog har pt. ikke nogen faste indlæg.. ska' lige finde en vinkel på det hele. Men jeg kan garantere, at den primært kommer til at handle om mit syn på musik, koncerter og anbefalinger.. og lidt om film.. og grafisk design.. hmm.. og ja, nok også zombier. Måske lidt om livet og alt der følger med.

Jeg tror egentlig, at jeg vil starte med en musik anbefaling.. ja, det er egentlig en god ide´.. tak for det.

Well.. For et par uger siden var jeg på Jazzhouse for at høre Per Vers spille sammen med jazzbandet Six City Stompers. Der fik den gode Per besøg af en ung dame ved navn, Hannah Schneider. Jeg havde hørt lidt om hende, men havde egentlig aldrig rigtig lyttet til hendes musik.. nå, men hende og Per Vers spiller så det her Massive Attack covernummer, som var helt fantastisk. Hun har en smuk stemme, tænkte jeg.. Så dagen efter besluttede jeg mig for at få fat i hendes album, og jeg skal love for, at det har fået god rotation!

En smuk og behagelig stemme blandet med en lidt elektronisk lyd = guf!

Nogen kender måske singlen Raindrops, så jeg vil i stedet vise tracket "This is goodbye:



Bonusinfo: Det var Hannah Schneider der sang omkvædet på Johnsons "Kig Forbi"

Det var vist det for denne første blog post. God lytter, og køb så den plade :)

1 kommentar:

  1. Vi vil have en udførlig plan over hvordan man overlever et Zombie-angreb!

    SvarSlet