onsdag den 11. juni 2014

Aesthetic - Stratosfære


Endelig er der nyt fra den tidligere Sleng-rapper Aesthetic. Det har været en alt for lang ventetid siden 2012 albummet "Atmosfære" som jeg diggede sindsygt meget, men nu er han aktuel med en ny udgivelse, der har fået navnet "Stratosfære"

Aesthetic tilhører den nye skole af rappere der tager afsæt i 90'ernes eastcoast lyd, der udover Aesthetic tæller rappere som Ergo, Nixen, Sigma og ForsvundenSammenhæng.
Jeg har usandsynligt stor optur over de her drenge og jeg glæder mig til at høre hvad Aesthetic denne gang har begået. Ud fra hvad jeg indtil videre har hørt, kan jeg allerede sige, at niveauet endnu engang er højt.

Hele pladen er både skrevet og produceret af Aesthetic selv og det er imponerende hvordan kan formår at være yderst potent til både tekst og produktion.
Den her kommer til at køre i rotation det næste lange stykke tid!

Og hey... så er Det Godt Nok, fan af at der er et nummer der hedder "Er Det Godt Nok?"

Tjek første nummer fra pladen herunder og download pladen ganske gratis lige her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar