torsdag den 3. marts 2011

En mester fylder 25!


I dag er der et ganske særligt album der fylder 25!
Det er intet mindre end en milepæl og det har været med til at definere en hel genre.
Der er naturligvis tale om Metallicas 3. studiealbum: Master of Puppets.
Det er helt klart et af mine favorit Metallica albums og bare et af mine favorit albums generelt.

Jeg vil derfor gerne bruge denne særlige dag til at minde alle om, hvor fantastisk dette album er, og jeg vil derfor også fremhæve nummeret "Welcome home (Sanitarium)", der er en af de bedste skæringer på albummet, og da det ville være for oplagt at fremhæve titelnummeret, så derfor bliver det dette nummer i stedet :)
Sangen er oprindeligt skrevet som en hyldest til filmen One Flew Over the Cuckoo's Nest, og er, efter min mening, en af Metallicas bedste numre.

\m/ -_- \m/


Ingen kommentarer:

Send en kommentar