torsdag den 29. maj 2014

Suspekt er tilbage



Efter 3 års pause er Suspekt nu endelig klar med en opfølger til albummet Elektra. Det nye album, hvis titel endnu ikke er annonceret (men et god bud ville være, at det hedder V) udkommer den 8. september.

Første single er blevet sluppet løs og er en seriøst hårdtslående sag med et modbydeligt ondt beat der passer perfekt ind i Suspekts ånd.
Videoen er lavet af Tomace og han har endnu engang lavet en flot video der supplerer Suspekts lydunivers på en stilfuld måde, men stadig beskidt nok til at man aldrig er i tvivl om hvem afsenderen er.

Jeg er rigtig vild med det her nummer og det lover godt for den nye plade.
Jeg var én af dem der ikke var ubetinget glad for Elektra pladen, så jeg er spændt på hvad det nye album kommer til at byde på, men mon ikke at man endnu engang kan forvente blod, hor, vold og mord i vanlig stil.

Jeg  glæder mig i hvert fald til endnu engang at komme en tur ind i Suspekts dunkle univers.



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar